Orange și Profero propun reduceri cool pentru o vară fierbinte

Orange și Profero propun reduceri cool pentru o vară fierbinte

Temperaturile ridicate sunt greu de suportat de oricine în această perioadă, dar cum ar fi dacă fiecare grad din termometru s-ar transforma în reduceri în magazinul online Orange? Aceasta este ideea care a stat la baza campaniei Orange Hot Summer, dezvoltată alături de Profero - pentru fiecare grad în plus peste 20°C, reducerile cresc cu 1% în magazinul online. De exemplu, dacă temperatura este de 30°C, reducerile sunt de 10% la toate produsele.

Personajul principal al campaniei Orange, Flăcărilă, urmăreşte în timp real prognoza oferită de INMH, pentru a oferi reduceri răcoritoare, schimbătoare precum vremea de afară, la telefoanele, accesoriile și gadgeturile din magazinul online. Special pentru noul sezon estival, Flăcărilă a primit un facelift de la Profero, cu care să atragă şi mai multe grade şi, astfel, reduceri.

"Vara este un sezon în care vacanţele şi cumpărăturile sunt principalele subiecte de discuţie între prieteni. Clienții urmăresc în aceeaşi măsură gradele de afară şi ofertele sezoniere, motiv pentru care am apelat la Flăcărilă care, printr-un mecanism inedit, reuşeşte să transforme gradele Celsius în oferte de nerefuzat pentru vizitatorii magazinului online Orange", spune Alexandra Cîrciu (Online Communication Specialist la Orange).

"Nu se întâmplă în fiecare zi să îți ceară un brand să recreezi un personaj cu ADN digital și ochelari de soare. Intenția noastră a fost să aducem în feed-ul oamenilor un personaj asociat cu Hot Summer, un teritoriu de comunicare ce avea nevoie de o mascotă cu ștaif și energie cât pentru toată vara. Și cum nicio vară nu e ca cea din urmă, Flăcărilă a primit anul acesta un facelift adaptat cerințelor de design cu care consumatorii Orange s-au obișnuit și pe care noi l-am îmbrățișat de la prima caniculă!", adaugă Andreea Gavrila (Senior Copywriter, Profero).

 

Campania Orange Hot Summer se derulează până pe 31 august în magazinul online Orange.

Echipa Orange implicată în campanie este formată din: Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication, Alexandra Cîrciu – Online Communcation Specialist, Cristina Pateșan – Head of Digital, Mihaela Gondosch – Digital Operations Manager, Luisa Mihalcea – Online Marketing Manager, Dragoș Dumitrașcu – UX/UI Design Manager.

Din echipa Profero fac parte: Elena Negrescu - Senior Copywriter, Andreea Gavrilă – Senior Copywriter, Daniel Oprea – Senior Art Director, Dan Hariga – Art Director, Mădălina State – Account Director, Evelina Lunga – Account Manager, Vlad Emandi – Motion designer.

Componenta de media este asigurată de Anca Stancov, Head of Media la Orange România, şi Initiative.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related