[Strategul si juniorii] Ileana Serban Parau (GMP Advertising): Dificultatea de a „intra in strategie” s-ar putea sa fie o problema strict cantitativa. Nu cred ca e greu sa intri, mai degraba e greu sa ramai

[Strategul si juniorii] Ileana Serban Parau (GMP Advertising): Dificultatea de a „intra in strategie” s-ar putea sa fie o problema strict cantitativa. Nu cred ca e greu sa intri, mai degraba e greu sa ramai

Este exact cum suspectam de atata vreme: "una din partile minunate ale publicitatii e ca poti folosi orice background". Ne-o confirma si Ileana Serban Parau, Head of Strategy la GMP Advertising, cand vorbeste despre juniorii care fac cunostinta cu industria. Iar vestile bune nu se opresc aici. Desi vorbim de strategie, optimismul Ileanei vizeaza noile generatii de publicitari, cu totul. 

Schimbari majore fata de cum era strategia privita in urma cu ani nu exista, desi, poate, asteptarile sunt mai complexe azi. Asta nu ar trebui sa descurajeze pe nimeni, insa. Nu e greu sa intri in strategie, provocarea este mai degraba sa ramai acolo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related