Intentia e buna, dar executia nu face click

Tin minte ca, in copilarie, bunica-miu incerca sa-mi stimuleze pofta pentru poezie. Imi povestea despre marii poeti ai literaturii universale si avea mici anectdote cu fiecare. Incet-incet, spre disperarea nedisimulata a lui taica-miu, matematician, a inceput sa-mi placa si mie versul. 

Insa, intr-o zi, am venit de la scoala cu un poem de Alecsandri. Bunica-miu nu-l putea suferi pe Vasile, dar ca sa nu ma influenteze in vreun fel, mi-a spus doua vorbe si despre el si poeziile lui "poporale". Stai asa, tataie, i-am spus razand deja ca un prost. Vrei sa spui "populare". Nu, tataie, mi-a raspuns, "poporale" -  asa se scria pe-atunci. Bunica-miu a vrut sa faca o fapta buna, sa mi-l prezinte pe Alecsandri asa cum il vedeau majoritatea romanilor, dar n-a mai apucat. Sintagma asta mi-a fost de-ajuns. La varsta de 12 ani, acela era Alecsandriul meu si avea sa ramana pana tarziu.

Pilda aici este urmatoarea: poti sa vrei sa faci o chestie buna, dar sa dai cu bata in balta. Nu meriti sa fii blamat pentru asta, dar cateva glume lasa ca n-or sa te cocoseze prea tare. Iata ce a facut KLM zilele astea, in timp ce, la Amsterdam, se desfasura #PrideAmsterdam:

Stiti ca brandurile care isi asuma astfel de pozitii pentru drepturile minoritatilor se bucura de un loc aparte in valea rece a serverelor noastre; insa stai asa un pic, Royal Dutch Airlines. Doar una dintre cele 3 variante face click si are sens. Celelalte mai degraba nu. Deci, daca vrem sa fim carcotasi, am putea spune ca cineva n-a gandit-o pana la capat p-asta.



Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related