O piramidă cu zahărul care nu se vede

O piramidă cu zahărul care nu se vede

Ieri au apărut 20 de tone de zahăr în Times Square. O piramidă de trei etaje înconjurată de copii de zahăr. De nisip alb, de fapt, care seamănă cu zahărul, pentru a nu atrage gândaci.  Este o instalație realizată de agenția Magnetic Collaborative pentru Kind Snacks în campania de promovare Fruit Bites, noile dulciuri fără zahăr ale companiei.

Pentru că, de cele mai multe ori, zahărul adăugat în produse nu se vede și oamenii nu îi dau atenție, cei de la Kind l-au pus în mijlocul orașului New York, unde este greu de ignorat. Piramida reprezintă tonele de zahăr adăugat în produse, consumate de copiii din SUA la fiecare 5 minute. Statuile - fiecare de 30 de kilograme - reprezintă zahărul din produse consumat de un copil de 8 ani într-un an.

”Nu suntem împotriva zahărului”, spune Drew Nannis, șeful comunicării integrate Kind, potrivit AdWeek. (Compania produce, de altfel, și dulciuri cu zahăr) ”Dar nu suntem de acord cu gustările care sunt percepute ca sănătoase, când au, de fapt, foarte mult zahăr”, adaugă acesta. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related