Haideți de luați logo-ul, fraților! Vechi și proaspăt, numai bun de votat

Haideți de luați logo-ul, fraților! Vechi și proaspăt, numai bun de votat

Nu e așa că vă era dor de un concurs cu logo-uri publice? Ei, Guvernul României este aici să vă împlinească dorințele. După București și Grădina Botanică, iată o nouă provocare: puteți vota logo-ul Centenarului Marii Uniri de la 1918.

Cum, când și, mai ales, de ce? Răspunsul vine chiar de la ministerul cu numele cel mai potrivit pentru o asemenea întâmplare: Ministerul Culturii și Identității Naționale

Centenarul Marii Uniri de la 1918 este o sărbătoare a tuturor românilor, motiv pentru care fiecare trebuie să aibă posibilitatea de a alege identitatea vizuală care va reprezenta acest important eveniment din istoria noastră națională și care va fi folosită pe toate materialele dedicate acestuia, arată un comunicat publicat pe site-ul ministerului.

Pe scurt, Ministerul Culturii și Identității Naționale împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNARTE au organizat un concurs de idei.

S-au înscris trei agenții din România: Pastel, FCB BUCHAREST și BrandNew, care au propus un total de 13 identități vizuale.

Jurizarea se face în 2 etape. În prima etapă, un juriu format din experții instituțiilor de mai sus punctează propunerile agențiilor.

În cea de-a doua etapă, publicul votează până duminică, 27 august 2017 ora 23:59, iar votul lui contează în proporție de 25%. 

Propunerile sunt următoarele (le puteți vota pe site-ul ministerului):

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related