[Pe culmile lui 2017] Andrei Balan: "E primul an in care am vorbit mai mult despre continut decat despre aduri"

[Pe culmile lui 2017] Andrei Balan: "E primul an in care am vorbit mai mult despre continut decat despre aduri"

Instabilitate e cuvantul lui 2017, spune Andrei Balan (MRM//McCann). Si nu doar in publicitate. Dar daca vorbim de industrie, Andrei pune pe lista: reinventarea continua, mobilitatea oamenilor si a conturilor, lipsa oamenilor tehnici, fuga constanta in incercarea de a tine pasul cu tehnologia. 

 Publicitarul functioneaza astazi 70% ca sales person, 20% ca artist si 10% ca un consultant. Daca nu inversam procentele astea o sa fim marginalizati, impinsi intr-un colt de companiile mari de tech, spune Andrei.

Ceva bun, totusi, despre anul care se termina? Piata se dezvolta in ritmul consumului, industria e interesata sa descifreze comportamentele digitale si sa le masoare. Mai jos, bilantul detaliat al lui 2017, in viziunea lui Andrei Balan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related