Marks și FAN Courier prezintă #BlackFridaylaFANcuTUDORAN

Marks și FAN Courier prezintă #BlackFridaylaFANcuTUDORAN

Te-ai intrebat vreodata cum arata Black Friday pentru o firma de curierat? Iti spunem noi: aproape 6.000 de angajati in toata tara care gestioneaza sute de mii de expeditii. Iti poti imagina ce inseamna asta? Nici nu trebuie, pentru ca a documentat Cosmin Tudoran pentru tine cum arata #BlackFridaylaFANcuTUDORAN, in cadrul campaniei desfasurate de FAN Courier in Social Media in perioada 14-27 noiembrie.

 

 

In 2017, Black Friday a depasit cu aproape 50% editia din anul trecut. In doar cateva zile s-au inregistrat peste 264.000 de tranzactii online in valoare de peste 160 de milioane de lei, iar aceste cifre reprezinta doar o parte din ceea ce a insemnat cu adevarat aceasta perioada de reduceri online pentru ca majoritatea magazinelor online au decis sa realizeze campanii de comunicare pana la finalul lunii noiembrie.

Pentru a face fata volumelor, FAN Courier porneste demersuri organizatorice cu cateva luni inainte de marele eveniment. Investitii in platforme offline, flota si personal, spatii de depozitare, totul pentru a face fata avalansei de comenzi. Cu toate acestea, in ciuda tuturor eforturilor, ne confruntam cu intarzieri si situatii dificil de gestionat. Descoperiti mai multe in seria de interviuri realizata de Cosmin Tudoran in birourile FAN Courier, unde a stat de vorba cu oamenii din echipa FAN, de la operatori call center si pana la cei trei fondatori ai companiei.

 

 

Livrarea unui colet de la comanda online pana la destinatar implica un proces complex de tranzactii si sistemele operationale, proces care nu este cunoscut de catre client, tocmai de aceea ne-am dorit ca in acest an sa transparentizam comunicarea intre companie si clienti si l-am invitat pe Tudoran sa realizeze o serie de LIVE-uri din sediul FAN Courier Stefanesti.

 

 

Poate ca nu multi cunosc faptul ca cea mai mica intarziere din partea oricarei parti implicate genereaza la randul ei schimbari dramatice in fluxul nostru operational. Sigur, este usor sa dai vina pe curier, in cele din urma este singura persoana pe care o intalnesti offline in tot acest proces, insa mai greu sa intelegi ca in spatele fiecarei livrari sunt implicati zeci de mii de oameni care contribuie activ ca acea livrare sa ajunga la usile noastre, adica acasa.

 

 

Asa ca, ne-am dorit sa aratam clientilor din intreaga tara si mai ales fanilor nostri de pe Facebook si Instagram cum arata o livrare pentru noi: de la depozit pana la usa. L-am invitat pe Cosmin Tudoran sa documenteze prin stilul amuzant si transant cu care ne-am obisnuit intregul traseu al unui curier, dar si povestea noastra din depozit, locul in care primim si repartizam zeci de mii de colete zilnic care pleaca apoi in toata tara.

 

 

Obiectivul nostru a fost sa aratam povestea adevarata care se ascunde in spatele unei livrari. Fara pregatiri, fara regizor, fara scripturi aprobate, am deschis usile si l-am lasat pe Tudoran sa preia pagina noastra de Facebook si Instagram si sa devina chiar el vocea companiei.

Tudoran a prezentat intregul traseu al unui curier, de la depozit pana la livrare si a aratat ce se intampla in interiorul celei mai mari firme de curierat din Romania, intr-una dintre cele mai aglomerate perioade ale anului.

 

 

In perioada 14-27 noiembrie, in campania #BlackFridaylaFANcuTUDORAN, cu ajutorul live-urilor, prin instastories si continutul real din teren, Cosmin Tudoran a aratat poate ceva ce alte companii nu ar avea curajul sa arate: povestea din spatele povestii, cu bune si cu rele, asa cum este ea, #farafiltru ar spune unii. A pus intrebari angajatilor, a vizitat singura banda de sortare din Romania, a intrat in birourile fondatorilor FAN Courier si in cele din urma a plecat chiar el pe teren cu un curier.

 

 “Prin campania #BlackFridaylaFANcuTUDORAN ne-am propus sa le oferim clientilor si nu numai o perspectiva reala si 100% transparenta asupra unui fenomen de interes pentru ei: livrarile comenzilor de Black Friday prin liderul firmelor de curierat din Romania. Chiar daca a fost bazata pe awareness, campania a avut rezultate excelente si pe zona de engagement. In mod cert, aceasta a deschis portile unui nou tip de comunicare, mai transparent si mai prietenos, din partea FAN Courier, stabilind un dialog puternic intre brand si publicul sau.” Adriana Sandru, Social Media Manager Marks.

 

Tradusa in cifre, pe Facebook campania #BlackFridaylaFANcuTUDORAN inseamna peste 200.000 de Vizualizari, peste 5.000 de Reactii, 900 de Comentarii si 600 de Share-uri. Pentru pagina de Facebook FAN Courier, #BlackFridaylaFANcuTUDORAN a adus in jur de 4.500 de New Likes, un Impact Organic de peste 200.000 si afisari ale paginii de peste 2 milioane. 

 

Echipa FAN Courier

Roxana Magopet, PR&Marketing FAN Courier

 

Echipa MARKS

Adriana Sandru, Social Media Manager
Daian Man, Art Director
Ana-Maria Gheorghe, Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related