Dați jos supărările de pe albastru

Dați jos supărările de pe albastru

A fost doar o întâmplare că ieri, în cea mai depresivă zi din an, România a rămas iar fără premier. Politicienii români nu țin cont de drăgălășenii din astea inventate de pseudo-cercetători. Dacă vor, ei pot să transforme orice zi în cea mai depresivă zi a anului. Și, de vreun an, ne arată că vor și pot. Dar nu despre politică este vorba aici, ci despre luni.

De data asta nu e vorba de coincidență: când oamenii aceia au ales cea mai nefericită zi a anului, au spus din capul locului că trebuie să fie o zi de luni. Apoi au intrat niște calcule (credem) în discuție și s-a ajuns la această formulă #bluemonday (lunea albastră): a treia zi de luni din ianuarie. 

Dar Promotur Turismo de Canarias și DEC BBDO se opun. Și spun că albastru nu are legătură cu supărarea sau tristețea (la ei). Și nici zilele albastre nu ar trebui să aibă. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related