Mult apreciaza doamnele perlele scumpe, dar dupa icre se dau in vant si mai si

Mult apreciaza doamnele perlele scumpe, dar dupa icre se dau in vant si mai si

Totul este pregatit, 'ai sa poftizzi la maza. Subiectul "Reclame la peste" de-aici trebuie sa inceapa, din momentul in care Chef (ca 'bucatareasca' nu-i ok) Patrizia Paglieri a decis sa stalceasca simpatic limba romana pentru a promova niste preparate de peste.  

Iar daca e sa ne ducem si mai in urma, la programul cresterii porcilor "bine stabilit", gasim asta, de la Papaya Advertising. Un spot cu sute de vizualizari, dar numai 7 likeuri. E pacat, pentru ca purceii aia au fost antrenati ore in sir pentru smecheriile de acolo. 

Insa piesa de rezistenta a celor de la Negro 2000 avea sa-si faca loc in portofoliul lor abia mai tarziu, adica zilele astea. Stiam noi ca 2018 o sa vina devreme cu lucruri spectaculoase. Eroina principala? Andreea Marin.

 

Andreea se da in vant dupa bijuterii, ca multe alte femei, dar daca vrei cu adevarat sa o impresionezi, du-o intr-o piata de peste. Acolo se va simti apreciata; iar daca ii iei si o cutiuta din aia de icre, te va pune si pe Facebook.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related