[Tricou de designer] Anda Safta transforma stari de spirit in designuri

[Tricou de designer] Anda Safta transforma stari de spirit in designuri

Inspirata de cei trei ani de studiu la o facultate de psihologie, Anda Safta a desenat, pentru competitia Tricoul tau de designer. Imprimat cu EPSON, doua stari de spirit. Mai precis, a luat contextul zilelor gri, fara chef, si a creat doua tricouri complementare: unul care te baga in disco mode si altul care e in asentiment cu tine. 

Despre Anda mai stim ca ultimul an de facultate, ala in care trebuia sa-si aleaga specializarea de pe diploma, a fost punctul in care si-a dat seama ca vrea ceva mai creativ. Asa ca a cotit-o spre design grafic. Prima oprire: Scoala ADC. Apoi niste cursuri de grafica publicitara si unele in Productie Multimedia si Audio-Video. Toate s-au concretizat in cinci ani de joburi in agentie si proiecte freelance in timpul liber. Insa virajele nu se opresc aici, caci Anda are in plan sa se mute iar, dar ramane in sectorul creativ: vrea sa-si deschida propriul shop online de "chestii dragute": tricouri, postere, lampi sau stenciluri pentru pereti. 

Are deja doua designuri de imprimat. Deci e c-un picior acolo. In schimb, nu prea avem informatii despre mouseul tau si locurile pe unde umbla zilele astea. Pentru ca are niste clickuri si voturi de dat. Sunt 430 de lucrari de rasfoit pana pe 22 martie, asa ca ai face bine sa-l pui la treaba. 

 

Despre Anda

Am urmat facultatea de psihologie, iar in ultimul an, cand ar fi trebuit sa ma hotarasc la o specializare, am realizat ca as prefera un job care sa fie mai degraba creativ. Si asa am inceput sa ma gandesc serios la design grafic. Am facut Scoala ADC, apoi niste cursuri de grafica publicitara si mai tarziu un master in Productie Multimedia si Audio-Video. Au urmat diverse joburi prin cateva agentii si freelancing in timpul liber.

Am cam cinci ani de cand lucrez ca designer, dar sunt in continuare pasionata de psihologie. Cand lucrez incerc sa integrez idei trecute prin filtre personale. Poate nu am posibilitatea sa le exprim atunci cand am proiecte mai stricte si de asta caut si alte medii.

Planuiesc sa am un site cu propriile tricouri si alte lucruri dragute ca: postere, stenciluri pentru pereti, cani personalizate sau lampi. Am tot felul de idei, dar deocamdata sunt toate in faza digitala, mai am pana ajung sa le produc efectiv si sa le comercializez.

 

Decizia de a inscrie

Urmaresc IQads si intr-o dimineata am citit un articol despre concursul Tricou de Designer. M-am bucurat ca inca mai erau cateva zile pana la finalul inscrierilor, pentru ca am mai ratat alte concursuri de pe TheCreator.

Inspiratia mi-a venit imediat dupa ce am citit brieful. M-a dus cu gandul la muzica si la cum asociem genurile de muzica cu starile noastre.

 

Ideile din spatele lucrarilor

Brain Player. Ideea pe care vreau sa o transmit aici este ca ne putem controla si cele mai nasoale stari si ca e mai usor decat pare sa intram in disco mode. Am ales stilul disco pentru ca e asociat cu buna dispozitie si energia. Butoanele reprezinta posibilitatea de a selecta ce stare de spirit vrem sa avem, iar mesajul intareste ideea.

Al doilea tricou cu care particip in competitie se numeste Hide & See. M-am inspirat din colectia ilustratoarei Malika Favre pe care o urmaresc de ceva timp. Are un poster cu un personaj ascuns dupa niste jaluzele, caruia i se vad doar ochii si putin din mana. Am asociat imaginea cu starea pe care probabil o avem cu totii in zilele in care ne trezim prost, cand preferam sa stam ascunsi si sa ii privim pe cei din jur, fara sa fim personajul principal in acea zi.

Cred ca este relaxant atunci cand ai o zi de genul asta sa te poti bucura privind de undeva din umbra cum ceilalti sunt in lumina reflectoarelor.

 

Tricoul in viata ta

Am un stil casual si pentru mine tricoul este o piesa vestimentara esentiala. Imi plac tricourile care au mesaj sau ilustratii interesante. Atrag atentia si pot fi un conversation starter.

Ba chiar imi aduc amine ca eram in oras cu niste prieteni si pentru ca ii tot contraziceam pe diverse teme, unul dintre ei a zis ca sunt Gica Contra. L-am contrazis din nou, spunand ca de fapt sunt Gagica Contra si am zis in gluma ca imi fac un tricou cu asta. A doua zi chiar mi s-a parut o idee buna si m-am pus sa fac grafica.

Ma gandesc sa fac propriile tricouri de ceva timp si am deja cateva mesaje pe care as vrea sa le imprim. Cred ca aveam nevoie de un boost de incredere ca mesajele mele sunt intelese si feedbackul vostru este exact ce trebuie pentru a ma motiva.

 

Catre public si juriu

Am vrut sa surprind stari prin care oricine a trecut la un moment dat. Si sa fac oamenii care poarta tricoul sa zambeasca atunci cand au o zi proasta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related