#salvatipipera, campania pentru îmbunătățirea condițiilor de trai în cel mai aglomerat cartier din București

#salvatipipera, campania pentru îmbunătățirea condițiilor de trai în cel mai aglomerat cartier din București

Cotidianul Libertatea, alaturi de trustul de presa Ringier Romania, lanseaza campania #salvatipipera. Demersul jurnalistic trage un semnal de alarma in privinta conditiilor precare de infrastructura si de mediu in care muncesc si traiesc peste 65.000 de oameni in Pipera Sud, cel mai mare cartier de afaceri din Romania. De asemenea, campania urmareste sa mobilizeze autoritatile locale responsabile de luarea masurilor necesare pentru imbunatatirea acestor aspecte.

Campania invita cetatenii si societatea civila sa se implice direct prin semnarea petitiei online. Astfel, autoritatile locale responsabile, mai precis Primaria Generala a Municipiului Bucuresti, Primaria Sectorului 2 si Primaria Orasului Voluntari, vor fi obligate sa ia in considerare cat mai urgent gasirea solutiilor pentru problemele actuale de infrastructura si de mediu ce influenteaza vietile a peste 65.000 de persoane.

Cotidianul va publica zilnic, atat online, cat si in varianta tiparita, reportaje, interviuri si stiri ce urmaresc sa investigheze si sa ilustreze situatia actuala din Pipera Sud si felul in care conditiile necorespunzatoare afecteaza vietile celor care lucreaza in cea mai aglomerata zona din Bucuresti. Mai mult, pe pagina de Facebook a cotidianului vor fi transmise zilnic dezbateri cu invitati relevanti, in direct din studioul Ringier.

Initiativa este deschisa si publicului, invitat sa contribuie cu propriile marturii. Imaginile, videoclipurile si povestile sunt asteptate la numarul de WhatsApp +40 0729 729 000 si la adresa de e-mail [email protected]. De asemenea, acesta se poate alatura discutiilor de pe grupul special de pe Facebook.

Campania #salvatipipera, realizata in-house de redactia ziarului Libertatea, in colaborare cu departamentul Proiecte Speciale si departamentul Video al companiei media Ringier, este completata de un videoclip de promovare. Acesta foloseste drept imn o piesa originala, numita „Bogati fara noblete”, creata de rapper-ul roman AdLitteram special pentru aceasta campanie.

 

  

Actori importanti ai societatii civile s-au alaturat deja demersului pornit de Libertatea si de Ringier Romania si cer implementarea cat mai rapida de solutii care sa impiedice sufocarea celui mai aglomerat cartier. Printre acestia se numara Asociatia „ProInfrastructura”, Asociatia „Metrou Usor”, Asociatia „Construim Romania”, Asociatia Peisagistilor din Romania, Asociatia pentru Tranzitie Urbana si compania Waze Romania.

Cu aceste instrumente, campania #salvatipipera devine o platforma complexa, ce isi doreste sa porneasca discutii si sa gaseasca solutii pentru o viata mai buna in Capitala Romaniei. Ele privesc direct felul in care traieste o mare parte din populatia tarii, dar influenteaza si imaginea pe care partenerii nostri de afaceri o transmit mai departe.

Pipera Sud este primul agregator de business din Romania, unde au sediul companii ce cumuleaza cifre de afaceri cat 2% din Produsul Intern Brut. Prin contrast fata de performanta sa economica, standardele de viata in cartierul de afaceri sunt improprii. Infrastructura pietonala este deficitara, cea rutiera este depasita, iar transportul public, fie ca vorbim de cel subteran, fie de cel de suprafata, nu este optimizat. Lipsesc elementele de peisagistica si se poate observa cu usurinta ca opiniile arhitectilor urbanisti nu se reflecta in evolutia citadina a celor 170 de hectare din ultimii 29 de ani.

Pentru a implementa cat mai rapid cele mai bune solutii la aceste probleme curente si pentru a gasi o cale de crestere armonioasa pentru cartierul de afaceri Pipera Sud, fara a afecta vietile celor care lucreaza aici, Libertatea si Ringier Romania deschid platforma #salvatipipera, un pas inainte pentru o discutii si solutii amanate prea mult.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related