Un muzeu care își caută publicul pe Snapchat

Un muzeu care își caută publicul pe Snapchat

Asta e soarta implacabilă a lucrurilor făcute de om. Beastie Boys se difuzează pe VH1 Classic, iar adolescenții care îi ascultau îngrozindu-și părinții, au copii la rândul lor. Și asculta VH1 Classic. Ați zice că nu s-a schimbat nimic de fapt, doar numele canalului. Cam așa și cu tehnologiile. Dacă tragi cu urechea la conversațiile din autobuz ale adolescenților, afli că Facebookul e pentru bătrâni. Și fix când te prindeai care e treaba cu Snapchatul, ca să ții pasul cu ei, Kylie Jenner s-a plictisit deja de rețea. La fix. Tocmai au intrat pe Snapchat muzeele, în căutare de public tânăr. 

Pentru a sărbători expoziția "Grant Wood: American Gothic and Other Fables", Whitney Museum a lansat Snapchat Lens, create cu The & Partnership. Privitorii pot înlocui personajele principale ale picturii cu propriul lor chip deformat, ajungându-se astfel la o mult mai concretă înțelegere a expresiei ”frumusețea stă în ochiul privitorului”. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related