Ana-Maria Diceanu, de la GMP la propria agentie: Totul a inceput atunci cand am realizat ca abordarea situatiilor de criza este o Cenusareasa in universul de PR

Ana-Maria Diceanu, de la GMP la propria agentie: Totul a inceput atunci cand am realizat ca abordarea situatiilor de criza este o Cenusareasa in universul de PR

Ana-Maria Diceanu a lansat recent Brain 4 Strategy, o agentie de consultanta. Senior Partner la GMP, Ana-Maria a condus Divizia de Crisis Management, fiind specialist în comunicarea corporate și gestionarea situațiilor de criză.

Metodele si instrumentele folosite s-au schimbat, au evoluat si chiar rezolvarea situatiilor de criza trebuie schimbata in mod radical.

Ideea unei agentii noi i-a venit in timpul unui concediu sabatic. Si odata incoltita ideea, nu poti decat sa mergi inainte, sa iti calculezi riscurile si sa iti evaluezi corect avantajele, spune Ana-Maria. Despre echipa si planurile noii agentii, ce servicii aduce pe piata, dar si despre recentele crize de PR din ultimii ani si ce au invatat companiile si agentiile din ele, in randurile de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related