[Cook-off publicitar] "Cook-win-eat-repeat". Editia 2018 a echipei Geometry #CuDeToate a ales capsuna

[Cook-off publicitar] "Cook-win-eat-repeat". Editia 2018 a echipei Geometry #CuDeToate a ales capsuna

Daca nu stiati, reamintim: Geometry a fost numita Agentia Anului la cele mai recente doua editii ale Cupei Agentiilor la Gatit. Dar traditia participarii echipei #CuDeToate la Cupa se intinde chiar pe mai multi ani de atat si, iata, e respectata si in anul de gratie 2018. 

Alexandra Carlsson (Digital Strategist), Octavian Giosanu (Art Director), Razvan Ludu (Art Director) si Cosmin Bumbacea (Copywriter) formeaza detasamentul Geometry care va pasi pe 17 octombrie in CulinaryOn dorindu-si nimic mai jos de Capsuna de Aur. Vedem daca aceasta va si aparea, certitudinea sta insa in capsunile de la natura pe care membrii echipei la vor prelua la prima proba, a Ingredientului-vedeta.

Pana una-alta, cititi cum se petrec lucrurile in bucataria de zi cu zi a fiecaruia. Deviza la comun e 100%inspiratie, 0% transpiratie, dar musai cu niste rose.

 

Detasamentul Geometry la Cupa 2018

S-a format, ca de obicei, la initiativa Adei. Mergem mereu pe principiul cook-win-eat-repeat. Am urmat si anul acesta acelasi sistem si nimeni nu s-a impotrivit. Suntem o floare si 3 gradinari. Strategia noastra e formata din inspiratie 100%, transpiratie 0% si un strop de rose.

Amintiri de la ultima participare la Cupa? Am hranit juriul.

 

La capitolul bucatarie de zi cu zi

Ada: Vara gatesc rosii cu branza si iarna trec la lucruri mai serioase.
Avi: Copiii mei nu mananca nimic din ce le gatesc
Ludu: Paste, pizza, paste pizza.
Cosmin: Motto-ul meu culinar e "fa rai cu ce ai" – improvizez cu ce ingrediente am in frigider.

 

Ultimul preparat facut in casa

Ludu: Paste cu sos alb cu hribi si pui.
Ada: Omleta cu galbiori si paine cu ajvar (o zacusa sarbeasca).
Cosmin: Un ochi ochi cu niste branza.
Avi: Turte orientale cu iaurt de capra.

 

Surprize la cele 4 probe de concurs

Singurul dintre noi care poate fi surprins este Cosmin, pentru ca va fi pentru a doua oara la competitie si prima oara printre campioni.

 

Sneak preview: cum ati ales capsuna?

Am ales-o prin random.org. Avem personalitati prea puternice si nu ne-am putut decide altfel. Vom trai si vom manca.

 

Puncte forte

Suntem un rac si 3 lei. Sigur ne vom intelege bine.

 

Ambitie de Finala sau fun cu colegi? 

Vrem sa castigam „Capsuna de Aur”. Juratilor le transmitem sa se astepte la mai mult decat un plating frumos. Adversarilor – Noi am pregatit rose-ul, voi pregatiti paharele!

 

Partenerii Cupei

Despre Selgros Romania 
Se ocupa de varietatea si prospetimea ingredientelor pe care le veti transforma molecular la fata locului, totul in spiritul constructiv al improvizatiei, fara emotii, nici cu presiuni (sunt deja destule la birou).

Despre Kenwood 
Aduce intariri sub forma de instrumentar, de regula absent in meseria de publicitar. Dar pastram familiaritatea - o sa fie multitasking ca la tine in agentie, doar ca in bucatarie.

Despre Electrolux 
Asigura tehnologiile de gatire fara de care n-am putea gusta nici jumatate dintre aromele care o sa ne inconjoare. 

Despre Flanco
Si inainte, si dupa finish-ul Cupei Agentiilor la Gatit, Flanco se angajeaza sa aduca bucatariile romanesti la zi din punct de vedere electrocasnic.

Despre Doncafe Fresh 
Arma secreta a evenimentului nostru, care pana la urma implica niste eforturi in conditii de concurs. Si nu puteam omite un element precum cafeaua, nelipsita oricarui "publicitar starter pack".
 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related