Povestea oului care a putut

Povestea oului care a putut

Poate vă mai întrebați ce se mai întâmplă pe Instagram în 2019. Ei bine, semne bune anul are și ne arată că oricine are dreptul la faima sa. Sau orice. Sau un ou. Un ou obișnuit. Dar nu foarte obișnuit. Cu 26 de milioane de aprecieri (la momentul la care scriem), a devenit un ou faimos

La început, însă, el a fost doar un ou ambițios. Când a apărut pe Instagram se știa că cea mai populară postare era cea a lui Kylie Jenner, din februarie 2018, cu poza fiicei sale nou născute, Stormi Webster. Fotografie care a adunat de-a lungul timpului 18 milioane de aprecieri.

Așa că oul și-a spus: nu putem mai mult? Și s-a putut. Kylie a răspuns într-un video, lumea s-a entuziasmat, s-a comentat în toate părțile, NYTimes a relatat în concordonță. Ce vremuri plictisitoare, ar spune bunicii noștri, dacă ar avea cont pe Instagram. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related