Secretul oului

Secretul oului

Ah, deci chiar așa. Oul acela gratuit, absurd, postmodern, neopostmodern, suprarealist și anti-realist, simbol al nimicului și al isteriei, guru al viralului, metaforă a internetului în 2019, nu a rămas chiar așa de gratuit cum părea.

[UPDATE] După o lună, 52 de milioane de like-uri și 10 milioane de urmăritori, comentarii, întrebări și analize  s-a aflat. Cel putin pentru teasing pentru o campanie pentru sănătatea mintală  s-a aflat că un brand a fost îndeajuns de intrigat cât să-l sponsorizeze,  dar nu oricum, ci cu un mesaj direcționat înspre presiunile social media și importanța sănătății mintale. 

În câteva postări din luna ianuarie, oul părea că se crapă, iar acum, secretul și-a scos capul din coajă după Super Bowl, reveal-ul a apărut într-un video pe Hulu, care la final trimitea oamenii pe site-ul organizației Mental Health America.

În NY Times, un interviu cu creatorul oului, Chris Godfrey, un creativ de 29 de ani de la The & Partnership din Londra, care răspunde și la întrebarea: de ce tocmai un ou?

“Un ou nu are gen, rasă sau religie. Un ou este un ou, este universal”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related