Și brandurile au zis: Nu am vrut, nu mai facem

Și brandurile au zis: Nu am vrut, nu mai facem

Se făcea că nici nu a trecut o săptămână din Black History Month, că două branduri și-au cerut deja scuze pentru rasism și și-au retras repede produsele de pe piață. Începem cu Gucci care a scos un pulover negru cu cagulă și buze mari și roșii. 

Ei, buzele astea și contextul nefericit au atras atenția oamenilor care i-au strigat brandului să fie mai atent la lucruri sensibile. Iar brandul a zis că îi pare rău și nu mai face:

În partea cealaltă a spectrului cromatic, Adidas a ales să marcheze Black History Month cu o pereche de adidași albi ca laptele inspirați de mișcarea Harlem Renaissance. Chestia care a dus la multe Așa Nu-uri pe Twitter. Adidas a spus că produsul nu reflectă spiritul sau filosofia prin care brandul onorează Black History Month.

Cele două controverse vin după aventurile nereușite ale brandurilor de lux în China și după ce, în decembrie, Prada renunța la gentuța-maimuță de 550 de dolari, cu alte scuze de rigoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related