[Dupa 10 ani] Manuela Gogu: Eram un fel de workaholici, insa eram workaholici in grup

[Dupa 10 ani] Manuela Gogu: Eram un fel de workaholici, insa eram workaholici in grup

Ani buni, Manuela Gogu, Creative Integration Director MullenLowe, nu a vazut si nu a trait decat pentru job. Lucra ca PR, la Lowe PR.  Ziua si mare parte din seara, era la birou. In week-end-uri, tot la birou sau prin vizite la colegi. Avea 25 de ani si visa sa ajunga cineva interesant in advertising.

Aveam cred si un anumit profil; mare parte fiind tineri modesti, din provincie, ardeam de dorinta sa demonstram si sa ne autodepasim. Am fost o generatie de overachieveri si ce mi-a confirmat timpul este ca daca muncesti obtii

Lucrurile s-au schimbat mult, spune ea. Industria arata mai bine in fiecare zi, iar publicitarul de astazi este, pe de o parte, mai pragmatic, mai constient de propria valoare si de valoarea timpului. Pe de alta parte, este mai hedonist si isi gaseste satisfactia in alte paradigme decat cele traditionale – casa, salariu fix. Dar oricat de mult se vor schimba lucrurile peste 10 sau 20 de ani, Manuela e optimista: copywriterii nu vor putea fi inlocuiti de roboti :)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related