Merkur Romania devine Zodiac Jocuri și lansează campania de comunicare „Zodiac Mizează pe distracție!”

Merkur Romania devine Zodiac Jocuri și lansează campania de comunicare „Zodiac Mizează pe distracție!”

Zodiac Sală Jocuri mizează pe distracție

„Mizează pe distracție!” este îndemnul primei campanii de comunicare Zodiac Sală Jocuri, după ce compania s-a desprins total de grupul german Gauselmann – unul dintre cei mai importanți jucători din industria jocurilor de noroc la nivel internațional, sub egida căruia a funcționat între anii 2004 – 2014.

Ca urmare a achiziției companiilor Merkur Casino Romania și Casino Entertainment Center realizată în anul 2014 de către antreprenorul Sorin Florea, cel care a adus afacerea pe piața din România, Merkur Sală Jocuri își schimbă numele începând cu februarie 2019 și continuă sub numele de Zodiac Sală Jocuri, cu 8 Săli dedicate, peste 350 posturi de joc aflate în 6 orașe și peste 100 angajați.

 

Divertisment cu posibilități de câștig și joc responsabil

„Am ales să comunicăm lansarea noului brand printr-o campanie de comunicare sub mesajul „Mizează pe distracție!”, care reflectă viziunea noastră asupra jocurilor de noroc, în care primordială este distracția, iar câștigul poate veni ca o consecință firească a jocului. Promovăm responsabilitatea în rândul oaspeților noștri cărora le oferim cele mai bune servicii: de la personal și servire, până la cele mai noi tehnologii în materie de jocuri de noroc. Distracția trebuie să fie miza principală atunci când clienții pășesc în sălile de jocuri Zodiac.” , a declarat Sorin Florea (Managing Partner Zodiac).

 

 

Campania de comunicare „Mizează pe distracție” are în centru sezonalitatea zodiilor. Lunar sărbătoriții zodiei curente sunt în centrul atenției, iar fiecare eveniment astrologic este comunicat diferit, pornind de la caracteristicile nativilor zodiei respective. Primul episod din serie este dedicat zodiei Pești. 

 

 

Un proiect inedit

„Ne-am dorit să comunicăm lansarea brandului Zodiac într-un mod diferit în peisajul jocurilor de noroc din România, să aducem un suflu nou printr-o comunicare contextualizată, sincronizată cu calendarul schimbării zodiilor, dar și prin execuția conceptului creativ în care am personificat zodiile, apelând la machiaj profesional și la umor, pentru a recrea universul Zodiac, în care multitudinea de tipologii de jucători este cea care creează atmosfera destinsă și contribuie la distracția din sălile de joc.”,  spune Camelia Toma (Director Marketing și Comunicare Zodiac).

Zodiac Sală Jocuri numără 8 săli de jocuri de tip slot-machine dedicate, în 6 orașe din țară, având peste 100 de angajați, 350 posturi de joc, devenind astfel în cei 15 ani de activitate una dintre cele mai importante prezențe pe piața jocurilor de noroc din România.

Compania a investit încă din anul 2012 într-un nou concept de Săli de Jocuri dedicate divertismentului cu posibilități de câștig și a lansat mai multe campanii de responsabilizare a jucătorilor, una din cele mai populare dintre acestea fiind campania Mituri Deslușite, o colecție de clipuri video prin care se combat cele mai populare mituri din lumea jocurilor de noroc și se îndeamnă la joc responsabil.

Compania este una din cele mai răsunătoare voci în promovarea jocului responsabil, care susține activ programul național Joc Responsabil.

 

Campanie de promovare realizată în colaborare cu:

MONAD.Production
Iulian Monea, Regizor
Lavinia Iancu, Account Manager
Bogdan Stanciu, Editor Video

Naiagram Films
Sergiu Margaian, DOP
Tiberius Margaian, Operator Camera
Cristian Onciu, Gaffer
Denis Astalosiu, Best Boy 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related