Creative Communication va comunica pentru PetExpo al șaptelea an consecutiv

Creative Communication va comunica pentru PetExpo al șaptelea an consecutiv

Agenția Creative Communication va gestiona comunicarea pentru PetExpo, cel mai important târg dedicat animalelor de companie, pentru al șaptelea an consecutiv. Evenimentul va avea loc în perioada 12-14 aprilie la Romexpo și cuprinde peste 3000 de metri pătrați de standuri și locuri de joacă dedicate exclusiv iubitorilor de animale și profesioniștilor din domeniu. Agenția va gestiona campania de media relations a târgului și va asigura interfața cu jurnaliștii pe toată perioada evenimentului.

 

"PetExpo este un proiect în care ne implicăm, în fiecare an, cu foarte multă bucurie. Comunicarea presupune interacțiunea cu branduri și servicii noi, pe care ne dorim sa le aducem în atenția publicului. Fiecare ediție are un concept, pe care îl transmitem publicului pentru a obține implicarea acestuia. Dacă în anii precedenți PetExpo a fost comunicat ca un târg de lifestyle pentru animale de companie, anul acesta păstrăm linia de comunicare dar ne orientăm către avantajele relevante pentru iubitorii de animale. Cele trei zile de târg vor fi o experiență pentru patrudepe, pe care le considerăm adevărații beneficiari ai eforturilor noastre", spune Bianca Preda (business manager al agenției). 

 

Rolul principal al comunicării va fi deținut de pisoiul Bossulică, tocmai pentru a sublinia faptul ca animalele sunt cele mai importante personaje în procesul de promovare. Bossulică va deveni purtător de cuvânt al PetExpo, va acorda interviuri cu detalii despre târg și va întâmpina invitații pe toată perioada desfășurării.

Evenimentul va îngloba o serie de experiențe unice pentru participanți, începând cu locuri de joacă dedicate pentru câini, concursuri sau demonstrații de dresaj. Unul dintre cele mai așteptate momente din Arena PetExpo va fi competiția internațională de grooming International Grooming Trophy. Concursul va reuni cei mai talentați groomeri din România, care vor face o demonstrație a talentului lor sub jurizarea unui arbitru internațional. Agenția va comunica programul complet al evenimentelor către media și către influencerii care doresc să se alăture campaniilor de adopție care vor fi lansate în cadrul târgului.

"Colaborarea cu Creative Communication a devenit una firească, pe parcursul anilor. Istoricul comunicării ne permite sa luăm cele mai bune decizii pentru promovare și sa generăm idei noi la fiecare ediție", spune Ilie Pană (organizatorul Pet Expo).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related