Noua campanie Heineken® transformă casele în Home Bar-uri, pentru experiențe UEFA Champions League de neratat

Noua campanie Heineken® transformă casele în Home Bar-uri, pentru experiențe UEFA Champions League de neratat

Heineken® lansează o nouă campanie prin care transformă casele consumatorilor și pasionaților de fotbal în Home Bar-uri, pentru a nu pierde momentele de neratat UEFA Champions League.

În campanie sunt implicați vedeta TV Cabral Ibacka și fostul fotbalist Ciprian Marica, ale căror roluri sunt acelea de a stabili unde este mai bine să fie vizionate meciurile de fotbal din UCL: acasă sau într-un bar. Dezbaterea are loc pe paginile oficiale de Social Media ale acestora și a pornit de la provocarea pe care brandul Heineken® a lansat-o consumatorilor săi și iubitorilor de fotbal, în campania Home Bars.

 

Heineken® aduce o perspectivă fresh, pentru ca toate meciurile din UCL să poată fi urmărite într-un cadru inedit. Astfel, brandul propune consumatorilor o experiență cu totul și cu totul aparte: să își transforme casa într-un Home Bar inedit și să se bucure de spectacolul de pe stadion în confortul propriului lor living, fără să piardă niciun moment din spectacolul de neratat din UCL.

 

"Fiecare meci din UEFA Champions League este special. Și cum poți să te asiguri că nu pierzi nici un moment? Poți avea parte de o experiență de meci memorabilă cu Heineken®, în casa ta, cu toți prietenii, având bere rece și acces la un loc VIP de care să nu se atingă nimeni? Așa a apărut ideea de Home Bars. Am început cu Cabral Ibacka și Ciprian Marica. Am deschis subiectul, am dezbătut și Heineken a mers mai departe. Am transformat deja living-ul lui Cabral într-un adevărat Home Bar, urmând să îl transformăm și pe-al lui Marica. În felul acesta, ei își pot invita prietenii să trăiască experiența UEFA Champions League la cote maxime, în confortul casei lor. Și nu ne-am oprit aici. Am lansat o provocare și pentru consumatori printr-un concurs în digital, ca aceștia să nu rateze niciun moment din UCL. Pentru ca atunci când nu te aștepți la nimic, se poate întâmpla orice.", a declarat Anca Mușat (Director Marketing HEINEKEN România).

 

O provocare Heineken® acceptată înseamnă un Home Bar memorabil

Cum arată, pentru pasionații de UEFA Champions League, o seară de meci perfectă?
Prima variantă ar fi: o seară în care nu ratezi nici un moment important, ești cu toți prietenii alături, undeva într-un pub în care poți să trăiești experiența UCL la cote maxime și în care să ai bere rece pe tot parcursul meciului.

Dar știm cu toții că întreaga ieșire implică rezervări cu mult timp înainte, cozi interminabile, agitație în jur și multe alte elemente surpriză. Și parcă tot acasă este mai bine.

De aceea, Heineken® a lansat în digital o provocare pentru consumatori, în urma căreia să se poată bucura de experiența UCL în propriul Home Bar, adus de Heineken la ei acasă.

"Ce este, de fapt, un Home Bar și de ce ne-am gândit să creăm o astfel de experiență pentru consumatorii Heineken®? Simplu și pe scurt: un Home Bar este un mix memorabil de fotbal, locuri VIP, gustul berii reci pe care o ai la îndemână pe parcursul întregului meci, energia și entuziasmul prietenilor, compania unui barman profesionist Heineken®, multă dispoziție bună și totul fără aglomerație, cozi, rezervare sau situații neașteptate care te pot împiedica să te bucuri de momentele importante ale meciului. Am creat acest loc în care Heineken® ajută consumatorii să trăiască experiența UEFA Champions League la cote maxime, în confortul casei lor. Pentru ca aceștia să nu piardă nicio fază din spectacolul de neratat.", continuă Anca Mușat (Director Marketing HEINEKEN România).

Cu un Home Bar Heineken®, experiența meciului preferat rămâne memorabilă pentru toți pasionații de UEFA Champions League.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related