[Votul companiilor] Oana Boia: S-a adunat multa frustare, mahnire, manie care a generat acest bulgare de zapada

[Votul companiilor] Oana Boia: S-a adunat multa frustare, mahnire, manie care a generat acest bulgare de zapada

Inainte de alegerile europarlamentare s-a incurajat votul cu entuziasm de vedete si vloggeri, suparare si exasperare de regizor si tot ce s-a mai gasit prin companii: concurs de vacanta, o bere din partea casei, reduceri la carti sau concerte. Continuam Votul companiilor cu limonada din partea casei, de la Mom O'Clock. Oana Boia, co-founderul cafenelei, spune ca nu a fost vorba despre lamai sau alte unelte de a incuraja votul, ci despre solidaritate si comunitate. 

In cele din urma, fiecare brand/companie e fidel/fidela valorilor pe care si le-a asumat. Simtul civic ar trebui sa se regaseasca printre ele la fiecare in parte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related