[Rezolvam in DTP] Dan Spataru (ex Graffiti BBDO): In advertising nu e totul ca-n reclame

[Rezolvam in DTP] Dan Spataru (ex Graffiti BBDO): In advertising nu e totul ca-n reclame

Cea mai logica intrebare in cazul lui Dan Spataru ar fi fost, poate, esti ruda cu „drumurile noastre toate?”. Dar nu e. Dan Spataru din acest articol a fost pana anul trecut in noiembrie Head of DTP Design la defuncta Graffiti BBDO, iar momentan e intr-o combinatie de concediu paternal cu an aproape sabatic.

„Acum 15 ani cand aveam cate o campanie cu 20 de machete de presa, dura aproape 2 zile sa le faci. Azi chestia asta ar dura probabil 2 ore.”

Uneori era pus sa indrepte fetele oamenilor in Photoshop, alteori contempla cum WC-ul agentiei da pe afara in dreptul departamentului sau, dar vibe-ul e inca bun, semn ca a depasit toate greutatile. Metalul rasuna in urechile lui cand lucreaza si crede ca „urgent” e un cuvant care ar trebui desfiintat. Poti sa-l contrazici?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related