[Case Study] Mai bine descarca aplicatia! Noua campanie de download app Fashion Days

[Case Study] Mai bine descarca aplicatia! Noua campanie de download app Fashion Days

CONTEXT

In 2019 facem cam totul remote, de pe telefon, cu doar cateva touch-uri: fie ca ne rezervam vacantele, comandam pranzul sau gasim inspiratia zilnica pentru orice activitate. Mergand pe acelasi trend este absolut firesc, simplu si rapid sa-ti faci un refresh de garderoba tot de pe telefon, mai ales cand comanda poate ajunge in aceeasi zi la tine. Cam acesta este si contextul in care Fashion Days a lansat noua campanie de app install, atat in mediul digital, cat si in offline.

 

NEVOIA

"In Romania, utilizatorii de internet mobil reprezinta 60% din populatie. Practic, folosim telefonul mobil pentru orice, iar shoppingul online nu face exceptie, fiind un contribuitor important la acest comportament. Aproape 70% din vanzarile Fashion Days sunt generate prin intermediul aplicatiei. Prin aceasta campanie continuam pozitionarea aplicatiei ca fiind cea mai accesibila destinatie de fashion online, usor de folosit oriunde si oricand." Corina Preoteasa (Head of Digital Fashion Days)

 

PROVOCAREA

In acelasi 2019, unde ti se livreaza reclame si CTA-uri cam in fiecare ora si pe fiecare canal, de la story-uri de Instagram pana la masini cu branding, provocarea a stat in a da un twist creativ mesajului, abordarea fiind una relaxata, concretizata in trei executii inspirate de situatii reale, in care fiecare s-a regasit macar o data.

"Ce faci in 2019 cand ai o problema? Cauti o aplicatie cu ajutorul careia sa o rezolvi. Aplicatia Fashion Days este practic un mall in buzunarul tau: folosesti doar telefonul si, in cateva ore, ai deja ce iti doresti. Drept urmare, am incercat sa gasim situatii cu care este foarte probabil sa te intalnesti in viata de zi cu zi, cand aplicatia Fashion Days te poate scoate din impas." Iulia Sas (Creative Director Fashion Days)

 

STRATEGIA SI REZULTATELE

Doua personaje si trei scenarii amuzante, dar care reusesc sa surprinda perfect esenta mesajului. Cam de atat a fost nevoie pentru a demara campania, concretizata in trei executii video gandite sub forma a trei spoturi scurte de 15 secunde pentru Youtube si declinate ulterior pe toate canalele din ecosistemul digital Fashion Days.

Pe scurt: bite-sized content, umor si aplicabilitate, o reteta care a adus peste doua milioane de vizualizari pe YouTube si o crestere de 50% a numarului de downloaduri ale aplicatiei Fashion Days in prima saptamana de campanie.

 

„Mai bine descarci aplicatia”, pentru a descoperi nu doar cele peste 45.000 de articole vestimentare disponibile zilnic, dar si beneficiile unice de livrare și retur. O spun cifrele, 6 din 10 comenzi plasate in Bucuresti si Ilfov sunt livrate in interval de 24 de ore; sau chiar in aceeasi zi, daca este aleasa opțiunea easybox pana in pranz.

 

Campania nu ruleaza doar in digital si social media, asa ca pana in septembrie veti vedea ca mai bine iti cauti perechea la Fashion Days si in metrouri, dar si in cinema-uri, inainte de a incepe filmul, doua situatii perfect aplicabile, ca sa incerci o sesiune de shopping din mers, folosind aplicatia Fashion Days.

 

Echipa Fashion Days
Iulia Sas, Fashion & Creative Director
Corina Preoteasa, Head of Digital
Raluca Monac, Brand Manager
Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer
Cătălina Ivan, Stylist & Studio Coordinator
Ana Popa, Lead Stylist

De peste 10 ani, Fashion Days este destinația online ce oferă experiențe nelimitate de fashion celor peste 1.000.000 de clienți din România, Bulgaria și Ungaria. Compania pune la dispoziția tuturor o selecție vastă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii de la branduri internaționale de top precum Fossil, Guess, Adidas, Puma, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, United Colors of Benetton, Napapijri, Furla, Max&Co, Ted Baker și multe altele.

Fashion Days oferă servicii cu valoare adăugată precum livrare flexibilă – în peste 600 de Oficii Poștale, în showroom-urile eMAG si lockerele eMAG easybox - retur gratuit, verificarea coletului la livrare. De asemenea, clienții se bucură de achiziționarea rapidă a produselor prin aplicația de mobil și de posibilitatea introducerii articolelor dorite în secțiunea FAVORITE. Aceștia pot plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului pentru ca plata comenzii să poată fi efectuată instant.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related