Revoluția de canapea

Revoluția de canapea

Reclamele Ikea merg pe aceeasi filosofie ca a magazinului. Te poarta printre sagetile suedeze, ca sa te aduca mereu in aceleasi locuri, de bunastare, adica la restaurant sau la casa de marcat. Poate cu unele exceptii, cum e in cazul Canadei acum.

Monstrul lucrurilor vechi trebuie imblanzit si mobila care nu-ti mai place poate face un bine cuiva, prin programele speciale derulate de Ikea. Totul pentru incurajarea recircularii mobilei, acceptarea ideii de second hand si a sustenabilitatii mediului. Iar in viitor, cumparatorii vor putea primi credite daca vor aduce mobila veche la magazin. Un fel de rabla pentru canapele, din ce pare. Nici nu te prinzi, ca nu zic nici astia de la agentia Rethink in reclama povestea pana la capat. Te poarta din metafora in film, de parca toata lumea ar avea viza de Canada sa se prinda ce lucruri faine fac ei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related