Doar o săptămână rămasă până la cea de-a 26-a ediție a Festivalului Golden Drum

Doar o săptămână rămasă până la cea de-a 26-a ediție a Festivalului Golden Drum

Cea de-a 26-a ediție consecutivă a festivalului Internațional de Creativitate Golden Drum începe joi, 17 octombrie 2019. „Creativity 4 Change” va ghida cele două zile de festival, pline de inspirație pe scenă și nu numai și încheiate cu Festivitatea de Premiere de vineri, atunci când vor fi anunțați câștigătorii.

 

Creativity 4 Change

Pentru că schimbarea este singura constantă, creativitatea este unul dintre cele mai puternice motoare ale sale. Suntem conștienți de importanța gândirii la nivel global, dar și cât este de important să nu pierdem legătura cu spiritul locului și să ne implicăm la nivel local, acolo unde schimbarea începe cu adevărat.

Industria creativă s-a dezvoltat și a devenit mult mai mult decât generatoare de vânzări. Suntem din ce în ce mai conștienți de modurile prin care putem contribui la schimbarea societății. Avem un potențial extraordinar de a schimba lumea în bine, de a ne implica și de a pune pe agendă subiectele care sunt relevante pentru societate în ansamblu.

Festivalul Golden Drum își dorește să inspire și să încurajeze gândirea creativă si acționează pentru schimbarea pozitivă prin competiția și programul său de conferințe. Prin sloganul „Creativity 4 Change”, ne concentrăm atenția către publicitatea creată pentru un viitor mai bun. Te invităm să te alături schimbării! 

 

Programul festivalului

Am invitat speakeri care să inspire prin exemplul personal și care vin din domenii diferite ale creativității. Astfel, vom explora aspecte variate ale creativității, precum și percepții și atitudini diferite față de schimbare.

Invitații vor avea ocazia să asculte speakeri cu viziuni diverse: de la filosofie, alături de unul dintre cei mai cunoscuți filosofi de la începutul secolului 21, Slavoj Žižek, la știință, cu Profesorul Bogdan Draganski, Director al Neuroimaging Lab LREN la Lausanne University în Elveția, storytelling artistic, cum am putea descrie creația fotografului Rena Effendi și modul prin care a spus povești în colaborarea ei cu National Geographic.

Delegații vor avea ocazia să o asculte pe Andrea Henao, Managing Director al 360 Agency Berlin și 360 Agency Europe, prima agenție de publicitate sustenabilă din lume, care promovează exclusiv branduri sustenabile în toată lumea. Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director & Partner și Art Director la VMLY&R Poland, Ewelina Wojtyczka va prezenta campania "The Last Ever Issue", un exemplu de campanie creativă premiată cu un Glass Lion care a adus o schimbare în cultura locală.

Festivalul de anul acesta va iniția și tema Diversity 4 Change, cu o discuție despre incluziunea comunității LGBTQiA+ în industria de publicitate, condusă de Jason Romeyko,  de la Serviceplan, alături de Julian Wiehl, VANGARDIST Magazine și Lady Bunny, drag artist multi-talentat. Într-o perioadă în care multe branduri sunt acuzate că folosesc comunitatea în scopuri de marketing, ei își doresc să verifice dacă îi ajută sau le daunează celor pe care creațiile încearcă să îi susțină.

Festivalul promite și oportunități de networking și petreceri, toate legate de obiectivul de a face o schimbare în bine. Reciclarea este tema care va deschide seara de joi sub umbrela Party with a purpose în Caffe Teater în Piran, susținută de Coca-Cola, băutura oficială a acestei ediții Golden Drum unde Lady Bunny drag artist și DJ din SUA va susține un show. Pentru cei care acceptă provocarea Coca-Cola de a contribui la o lume fără deșeuri, Portfolio Speed Dating le va oferi ocazia să își demonstreze creativitatea și să intre într-o competiție pentru a câștiga premii: 3.000 EUR (Grand Prix), 2.000 EUR (Gold Prize) și 1.000 EUR (Silver Prize). 

 

Câteva cifre despre festival

Delegații vor avea șansa de a simți Genius loci din Portorož și Piran, unde vom acorda noul premiu „The best of Genius Loci”.

 

PARTICIPANȚI

  • 21 de rețele diferite au înscris lucrări
  • 208 agenții diferite au înscris campanii
  • 37,3% dintre înscrieri sunt de la agenții independente
  • 112 agenții independente se află în competiția pentru Golden Dragon Award

 

ȚĂRI

  • 26 de țări au înscris lucrări
  • Cipru a avut cea mai mare creștere a înscrierilor (+900% mai mult ca în 2018)
  • Armenia (+300%), Letonia (+160%) și Turcia (+93,4%) au mult mai multe înscrieri anul acesta.

 

GRUPURI ȘI COMPETIȚII

  • 267 postere au fost înscrise de tineri creativi în Young Drummers Competition
  • Craft este secțiunea WHAT cu cele mai multe înscrieri, urmată de B. Print și A. Film
  • Engagement și Z. Social Good sunt grupurile cu cele mai multe înscrieri în secțiunea WHY.

 

DATE CHEIE

  • ANUNȚ SHORTLIST: Miercuri, 16 octombrie 2019 în cursul zilei
  • CEREMONIA GOLDEN DRUM GALA AWARD: Vineri, 18 octombrie 2019, la 20.30
  • FESTIVALUL GOLDEN DRUM EDIȚIA 26: 17-18 octombrie 2019
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related