Brand sau Lovemark?

Interviu cu Radu Florescu, Managing Director Saatchi&Saatchi

Intr-o seara de sfarsit de decembrie rasfoiam paginile catorva carti, intr-o imensa librarie din New York, la sectiunea « Marketing ». Din carte in carte, mi-a picat in mana o carte « ochioasa » care mi-a starnit interesul : "Lovemarks, the future beyond brands". Pentru necunoscatori, atmosfera dintr-o librarie din New York nu se compara cu nimic din ce ne-am imagina in Romania - zeci de mii de volume, muzica placuta, atmosfera relaxata, oameni zambitori si adolescenti care stau pe jos si asculta muzica in casti. M-am adancit in lectura si am inteles ca aceasta carte nu este doar o carte, este o revolutie. Autorul ei era CEO Worldwide Saatchi & Saatchi. Intors in Romania mi-am spus ca trebuie sa fac un interviu pe marginea ei. Si cine ar fi fost mai potrivit pentru asta decat Radu Florescu ?
Am stabilit interviul cu Radu Florescu pentru ora 9.00 dimineata, intr-o zi de miercuri. Afara ploua indesat si am intrat zgribulit pe poarta agentiei, intrebandu-ma daca o fi venit cineva la serviciu la ora aceea. Imi privesc ceasul plin de picaturi de apa : e 8.43 a.m., iar curtea agentiei e deja plina de masini.
Secretara ma priveste putin mirata cand ii spun ca am o intalnire cu Radu Florescu la ora 9.00, probabil ca e obisnuita ca oamenii sa intarzie in Romania. Insa eu am invatat un lucru foarte important : a fi punctual nu e necesar, e de la sine inteles. A fi profesionst nu inseamna sa vii la fix ci sa vii mai devreme, sa ai timp sa te dezmeticesti, sa-ti aduni gandurile si incepi treaba cu randament maxim.
Nu intamplator vorbesc despre profesionalism. Vorbesc fiindca interviul cu Radu Florescu a stat sub semnul profesionalismului. A inceput interviul la 9.00 si pe parcursul celor 40 minute si 21 de secunde cat a durat interviul a ignorat cel putin 20 de apeluri telefonice, in ciuda invitatiei mele de a-si lua apelurile. Aceasta este o lectie de profesionalism. A doua este ca mi-a acordat interviul in limba romana, desi i-ar fi fost mult mai usor sa vorbeasca in engleza. In sfarsit, cea de a treia este dedicarea si pasiunea fata de companie, respectul pentru oamenii care lucreaza in ea si fata de clientii sai, increderea in noul intrument de lucru al agentiei : lovemarks.
Ascultandu-l, iti dai seama ca acea organizatie are ceva special. Ce anume ? Va las sa intelegeti singuri din discutia care urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related