Povesti de succes la QAB: Un week-end la Paris pentru o echipa castigatoare

Oricine isi doreste sa viziteze Parisul macar o data in viata. Pentru forta de vanzari a Quadrant Amroq Beverages visul a devenit realitate, compania oferind celor mai buni oameni de vanzari un week-end in "orasul luminilor".

Este o poveste cu si despre succes, un program inovativ de recompensare a angajatilor initiat in 2001, urmarind premierea rezultatelor exceptionale din anul anterior printr-un eveniment memorabil: o excursie intr-o capitala europeana.

Editia din acest an, cea de-a cincea, a constat in doua programe identice, de cate 3 zile fiecare, totalizand 143 de persoane din diferite zone ale tarii, reprezentand aproape o treime din forta de vanzari QAB. Indiferent de pozitie - de la agent vanzari pana la vice-presedinte vanzari - performanta pe fiecare nivel a fost elementul determinant in alegerea castigatorilor. Acestia s-au bucurat de un program 100% turistic, obiectivele fiind Turnul Eiffel, Catedrala Notre Dame, Arcul de Triumf si Bulevardul Champs Elysee, Cartierul Montmartre cu Bazilica Sacre Coeur, Place Vendome, Place de Vosges, Place de la Concorde si Biserica Madeleine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related