Alex Zamfir: Jocurile mele creează un “ecosistem” în care te simți în siguranță să povestești lucruri, fără teama de a fi judecat

Alex Zamfir: Jocurile mele creează un “ecosistem” în care te simți în siguranță să povestești lucruri, fără teama de a fi judecat

”Conversații despre eșec”, “Emoții și Sentimente” sau “Cât de bine ne cunoaștem în familie” sunt trei dintre jocurile pe care Alex Zamfir le-a creat și le-a pus într-un magazin virtual, sub umbrela unui brand creat în pandemie. Se spune că în criză apar nu doar provocările, ci și cele mai bune începuturi, iar THE FUNNY BRAND este un start-up online tocmai bun să confirme această vorbă de duh.

Pe Alex îl știm cel mai bine din social media, unde este Cel Mai Bun Tată și scrie de mulți ani cu umor și tâlc, era oarecum firesc ca o nouă direcție în antreprenoriat să fie legată neapărat de cuvinte, veselie și de brandul personal. Însă jocurile pe care le-a produs sunt și cele mai bune pretexte pentru a porni discuții interesante cu familia sau cu prietenii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related