Milka lansează o provocare tandră pentru artiști pe Instagram: O iarnă plină de tandrețe

Milka lansează o provocare tandră pentru artiști pe Instagram: O iarnă plină de tandrețe

În aceasta iarnă care ne-a ținut un pic mai departe unii de ceilalți, Milka dorește să umple spațiul dintre noi cu un pic de tandrețe. În luna ianuarie, Milka România lansează o provocare pentru toți artiștii români de pe Instagram cu tema ”O iarnă plină de tandrețe”. Cele mai tandre lucrări vor fi premiate cu 10.000, respectiv 5.000 de lei și un premiu special oferit de artista Mădălina Andronic.

Competiția

Condiții de participare:
Se poate înscrie în competiție orice persoană cu domiciliul în România, cu vârsta minimă de 18 ani și un cont activ de Instagram.

Provocarea:
Înscrie una sau mai multe creații originale proprii cu tema O iarnă plină de tandrețe. Poate fi orice scenă de iarnă apropiată sufletului tău – munți înzăpeziți, căsuțe îmbrăcate în zăpadă, gesturi tandre de iarnă, o zi la săniuș sau un om de zăpadă cu fular pufos. Fie că preferi să înscrii o lucrare pe care o ai deja sau alegi să creezi una de la zero, te încurajăm să incluzi multă tandrețe și un strop de lila.

Modalitatea de înscriere:
Pentru a se înscrie în competiție, participanții:

  1. Postează public o imagine a lucrării pe contul lor de Instagram
  2. Folosesc în status hashtagul competiției: #oiarnamilka
  3. Adaugă tag @milka.romania pe imagine

Se pot înscrie oricâte lucrări, urmând pașii de mai sus pentru fiecare.

Tehnici eligibile:
Se pot înscrie lucrări realizate cu orice tehnică de creație, cu condiția ca acestea să fie pretabile pentru print, în cazul în care sunt câștigătoare.

Perioada de înscriere: 11 ianuarie 2021 (16:00) – 08 februarie 2021 (16:00)

Premii:
Premiul 1: 10.000 lei
Premiul 2: 5.000 lei
Premiu Special: Un premiul ales de Mădălina Andronic pentru lucrarea ei preferată (în valoare de 500 lei)

Desemnarea câștigătorilor:
Câștigătorii premiilor 1 și 2 vor fi desemnați de reprezentanții Milka România prin jurizare după următoarele criterii:

  1. Calitatea artistică a lucrării
  2. Armonizarea cu tema competiției: O iarnă plină de tandrețe
  3. Rezonanța cu valorile brandului Milka: tandrețe, autenticitate, culoarea lila

Premiul special va fi desemnat de Mădălina Andronic după criteriile:

  1. Calitatea artistică a lucrării
  2. Armonizarea cu tema competiției: O iarnă plină de tandrețe

Anunțarea câștigătorilor:
Câștigătorii vor fi anunțați pe contul de Instagram @milka.romania după desemnarea și validarea acestora conform regulamentului.

Important
Prin înscrierea în concurs, participanții își dau acordul ca lucrările lor să fie publicate pe contul de Instagram @milka.romania și, în cazul câștigării competiției, pentru publicarea lucrărilor în Campania de Crăciun Milka 2021.

Regulamentul campaniei și mai multe detalii sunt disponibile pe contul de Instagram Milka Romania.

"Milka are un univers vizual de iarnă bogat, care inspiră tandrețe: crestele înzăpezite ale munților Alpi, satul luminat și animat de mici gesturi tandre, săniuțe și oameni de zăpadă care ne aduc împreună cu bucurie. Dorim să ducem mai departe acest univers cu ajutorul oamenilor creativi de pe Instagram. Nu este prima astfel de competiție, anul trecut am primit înscrieri minunate de la artiști cu portretele adevaratelor văcuțe Milka. Credem în puterea artei de a exprima emoții și de a spune povești și abia așteptăm să vedem creațiile participanților!"
Lidia Cîrje (Assistant Brand Manager Tablets Mondelez)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related