"In lift, un brand iese din multime, se diferentiaza de concurenta si capteaza atentia"

A trecut printr-un proces de rebranding, iar de curand se numeste Elevate. Tudor Maxim, Managing Directorul companiei, ne poveste despre primii pasi in afacere, viitorul reclamelor in lift, dar si despre alte tipuri de publicitate pe care Elevate si-ar dori sa le aduca in Romania.

IQads: Cum v-a venit ideea?
Tudor Maxim: Ideea de reclama in lift a venit simplu si firesc, ca un raspuns la nevoia omului de a avea o indeletnicire intelectuala intr-un rastimp in care nu are altceva de facut.
Am observat tendinta naturala a celor care folosesc liftul de a se uita efectiv pe pereti, fie din plictiseala, fie din dorinta de a evita privirile unor persoane straine cu care impart liftul. Celor care stau la bloc, lucreaza in cladiri de birouri si folosesc liftul le sunt foarte familiare, cel putin in subconstient, instructiunile de utilizare ale acestuia.
Am vrut sa schimbam acest lucru si sa aducem o valoare adaugata rezidentilor si locatarilor unei cladiri prin mesaje creative si valoroase ca informatie.
In acelasi timp am avut ca obiectiv sa sprijinim companiile sa isi transmita mesajele publicitare intr-o maniera neconventionala si targetata. In lift, un brand iese din multime, se diferentiaza de concurenta si capteaza atentia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related