Retrospectiva prezentei mele la Cannes

Privind in urma, pot sa spun ca percep destul de multe diferente intre felul in care am interactionat cu festivalul de anul acesta, in comparatie cu ceea ce s-a intamplat anul trecut. Intai de toate, mi-a fost destul de greu sa ma acreditez ca jurnalist, si n-am inteles de ce, mai ales ca statutul meu actual de redactor sef la The Marketer si coordonator al paginii de media din Adevarul era destul de solid. Ajuns la Cannes si uitandu-ma pe cele 300 de sertarase pentru corespondenta rezervate mediilor de presa din toata lumea, am observat ca Romania are ceva mai multe sertarase decat au SUA. « Sa fie interesul mass-mediei romanesti atat de mare pentru Cannes, de la un an la altul ? » m-am intrebat eu, privind nauc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related