The Next Ceausescu Generation

Scriam la un moment dat despre capacitatea lui Ceausescu&Co de a vinde bine. Nu ma bazam pe cifre, ci pur si simplu acordam un pic de incredere creativilor care s-au gindit ca daca iau citeva clisee specifice perioade si le amesteca cu ceva cool si tineresc pot face o knorbitza de sa te lingi pe degete - sau mai bine zis pe portofele. Recunosc ca si atunci aveam ceva dubii cu privire la eficienta metodei, dar acum semnul intrebarii a dobindit proportii.

Deja percep aceasta tema ca pe o lege inca nescrisa a lui David Ogilvy pe care au inceput sa o aplice(uneori fara discernamint) agentiile romanesti in momentele de criza. Altfel, eu nu stiu, zau, cum sa-mi explic noua reclama de la Zapp. In lipsa unei legaturi evidente intre brandul Zapp si al doisprezecelea congres corelatia imi pare facuta doar asa de amorul artei. Aceasta in conditiile in care nu gasesc opozitia ATUNCI-ACUM un motiv suficient de bun si de relevant pentru a alerga la primul centru Zapp ca sa-mi iau un abonament (lasind la o parte faptul ca nu fac parte din publicul tinta).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related