Fanii TV sunt inca fideli eroilor nationali, dar interesul se indreapta si catre alte echipe

Asa cum era de asteptat, in tarile care se califica la Cupa Mondiala, audienta TV atinge cote maxime cand echipa nationala joaca un meci. La Cupa Mondiala 2002, in faza grupelor, audientele medii in tarile calificate au fost cu 196% mai mari pentru meciurile jucate de reprezentativa nationala, in comparatie cu celelalte meciuri. Totusi, in 2006, cel mai recent studiu ViewerTrackTM de la Initiative arata ca fanii Cupei Mondiale devin din ce in ce mai interesati de toate meciurile din cadrul turneului, nu doar de meciurile echipei nationale.

Interesul general pentru faza grupelor de la Cupa Mondiala 2006 a crescut in comparatie cu cel pentru Cupa Mondiala 2002. Audientele mai mari se datoreaza programarii mai favorabile in tari-cheie de pe piata de fotbal din Europa si America de Sud decat acum 4 ani, cand Cupa Mondiala a fost gazduita de Japonia si Coreea de Sud. Totusi, in tarile calificate la ambele turnee, audientele au crescut considerabil in cazul meciurilor care nu au fost jucate de echipele nationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related