Octavian Graure: Mi-a placut intotdeauna sa experimentez si cred ca de acolo a pornit totul, de la o nevoie de a experimenta

Octavian Graure: Mi-a placut intotdeauna sa experimentez si cred ca de acolo a pornit totul, de la o nevoie de a experimenta

Arta lui Octavian Graure a inceput cu nevoia de a experimenta si a continuat tot la fel, cu joaca si explorare, pana in prezent, cand scopul este de a impinge limitele cat mai departe si a afla pana unde se poate merge. Octavian face parte din juriul glo™ Urban Pairs & Art Flairs si are un sfat pentru participanti: sa citeasca atenti brieful si apoi sa isi lase imaginatia libera. 

Temele date sunt gandite special pentru a fi atat un challenge cat si un element care iti poate lasa imaginatia sa fie libera. E ca o bariera, iar dupa ce intelegi directia pe care vrei sa o alegi ai libertate absoluta. 

De 7 ani, de când experimentează și descoperă forme noi de exprimare prin arta sa, Octavian a învățat un lucru important: să aibă răbdare. Și așteptări realiste. Ținând cont că deadline-ul e foarte strâns, noi vă urăm să fiți nerăbdători cu inspirația și să o rostogoliți cât mai repede pentru a vă înscrie în concurs. Și să țineți cont de insight-urile lui Octavian:

 

Când a început povestea ta cu arta

Circa 2014, la momentul respectiv eram preocupat, in schimb, cu gaming de performanta si volei, insa am reusit sa creez o relatie puternica destul de rapid.

Aveam 17/18 ani, daca nu ma insel. Mi-a placut intotdeauna sa experimentez si cred ca de acolo a pornit totul, de la o nevoie de a experimenta.

 

Cum s-a schimbat intre timp perspectiva 

Aici pot spune foarte lejer ce s-a schimbat la mine. Cred ca, evident, cu ajutorul timpului, am invatat sa am mai multa rabdare si sa pun mai putina presiune pe mine. Idealul este sa dai 100% la fiecare lucrare, insa e evident ca nu poti pastra ritmul asta ani la rand, asa ca am inteles cat de important e sa am niste asteptari realiste. Cred ca e un punct de plecare bun pentru oricine, indiferent de domeniu.

 

Arta & public

In cazul meu, mi-a placut mereu sa tin o relatie cat mai stransa fata de publicul pe care am reusit sa-l aduc aproape. Asta vine la pachet cu mult timp investit, evident, dar are anumite beneficii. Cred ca oamenii au fost mereu in cautarea experimentului si a inovatiei. Imi place sa cred ca in domeniul in care sunt am contribuit macar intr-o mica masura si sunt entuziasmat cand ma gandesc la posibilatile pe care viitorul le poate aduce.

 

Cum vezi tu viitorul

Cliseul spune ca exista un "mers al lucrurilor" in fata caruia nu am avea putere. Fiecare poate lua afirmatia asta cu un "grain of salt", dar cred ca esential e sa ne adaptam. La asta lucrez, fara doar si poate.

 

Lucruri noi pe care le-ai experimentat prin arta ta

Recent am fost foarte atras de adaugarea materialelor noi pe sneakersi, de folosirea a cat mai multe elemente la care nimeni nu s-ar fi gandit. Scopul este, evident, de a impinge limitele cat mai departe si a afla pana unde se poate merge.

 

glo™ Urban Pairs & Art Flairs

O sansa si o experienta unica, insa cred ca e usor de realizat cat de puternic este acest proiect. Poti cunoaste arta in diferite forme si ai libertatea de a experimenta.

 

Sfaturi pentru participanti

Temele date sunt gandite special pentru a fi atat un challenge cat si un element care iti poate lasa imaginatia sa fie libera. E ca o bariera, iar dupa ce intelegi directia pe care vrei sa o alegi ai libertate absoluta. Elementele de branding sunt intotdeauna necesare si benefice, just don't overdo it :)

Vezi brieful glo™ Urban Pairs & Art Flairs și înscrie-te în concurs

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related