Confesiunile unui gainar

Recunosc, sunt un gainar. Un om a carui pana face parte din penajul pestritz al unei preocupari recurente: gaina. Sunt la al doilea articol pe aceasta tema si, daca nu ar fi fost consecutiv, probabil as fi reusit sa camuflez aceasta evidenta predispozitie in trend-ul decadent al vremurilor. In fine, va invit din nou in lumea mea plina de caserole si copane sa facem un ultim efort de a dezlipi de pamant puiul olimpic a lui bratescu-voinesti.

Publicitarii romani subt gripati. In miezul verii, in preajma concediilor, in asteptarea sold-urilor, mintile acestor oameni sensibili la nou incearca sa faca fata tulpinii modificate de gripa. E probabil prilejul perfect sa aruncam un ochi pe unul dintre coridoarele publicitatii pandemice, proaspat inaugurata la romani. Virusul aviar, mediatizat ca la carte, a reusit sa scoata fermele de profil pe ecrane. Ca orice catastrofa, nasurile infundate ale pasaretului poate deveni si ea o sursa abundenta de oportunitati. Cu cateva sute de mii de euro, orice producator vizionar isi poate elimina concurenta mai putin obisnuita cu sticla. N-o sa-i enumar pe potentiali perdanti, il trec doar in revista pe al doilea ocupant al podiumului: Transavia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Cris F
acum 17 ani
Bun. Daca ar fi parut chiar atat de vii precum zice sloganul ,...ar mai fi avut si puiul ala ceva pene...sau stiu si eu...poate cap? Sau poate ma insel eu si nu stiu de fapt care e puiul cu adevarat proaspat...ala care e viu sau ala din caserola?


Branded


Related