Re:ply realizeaza revista interna Dacia Groupe Renault

Re:ply, prima companie de custom communications din Romania, si-a marit de curand portofoliul de publicatii prin adaugarea unui nou titlu: revista interna a Dacia Groupe Renault.

"Jurnal de bord" este o revista lunara de 12 pagini care se tipareste in 13 000 de exemplare si este distribuita tuturor angajatilor Dacia Groupe Renault. Revista are, pe langa rolul informational, si un rol puternic motivational, fiind un instrument de "rewarding" pentru cei mai buni angajati si contribuind la o mai buna cunoastere a membrilor echipei Dacia Groupe Renault si a departamentelor companiei. evistele interne sunt unul dintre cele mai eficiente instrumente de branding intern. Ele sustin, atat la nivel vizual, cat si la nivel editorial, misiunea, viziunea si valorile brandului respectiv si le transmit, pe inteles, fiecarui angajat, ajutandu-l sa le asimileze in mod natural si sa "traiasca brandul" respectiv.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related