Depanarea publicitatii

Se pare ca publicitatea romaneasca si-a trait si ea "generatia de aur" ca si fotbalul. Cativa seniori au dovedit deja cam ce era de dovedit si poate nu mai au motivatia sau energia de a face « oua de aur ». Doar din cand in cand mai apar unele tresariri, insa in general traiesc din amintiri. Nu pot sa-mi explic altfel faptul ca Vodafone a lansat o oferta « fara stelute », ca dupa aceea sa lanseze si Cosmote o oferta « fara inscrisuri mici ». Fara indoiala, executia de la Cosmote era mai antrenata si mai dinamica, dar nu mai putin inspirata de la la Vodafone. Vodafone lanseaza o campanie pe tema « nu poti sti ce efecte are », dupe ce Golden Brau lansase si ea o campanie pe aceeasi tema, ambele cu un precedent nororiu in campania facuta de Leo Burnett pentru « Apropo TV ». Sabloane, sabloane, sabloane.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related