Datorita Publicis Dialog "moda face teatru" la evenimentul P&G Beauty Club

Castigatoare a pitch-lui initiat de compania P&G in urma cu o luna de zile, agentia Publicis Dialog a oferit intregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club. Ajuns la a cincea editie, P&G Beauty Club a urcat in cea de-a doua saptamana a lunii iulie moda pe scena, in cadrul unui eveniment desfasurat la Teatrul Bulandra. Fiind unul dintre cele mai importante evenimente de beauty din Romania, a cincea editie a P&G Beauty Club a prezentat specialistilor, in avanpremiera, tendintele de moda si frumusete pentru sezonul toamna / iarna 06/07.

Sezonul toamna/ iarna 2006 se caracterizeaza printr-un ton intunecat si sobru, "teribil de serios". Totul sta sub semnul antagonismului caracteristic femeii actuale, independenta, puternica si, totodata, vulnerabila si fragila. Este dificil de stabilit care este trasatura predominanta - lucrurile nu sunt intotdeauna ceea ce par a fi! Daca in trecut designerii urmau o anumita linie in imbracaminte, coafura si machiaj, acum isi surprind publicul prezentand aproape toate tendintele-cheie: Lady Macbeth, Dressed for Success, Superluxe Vagabond si Extra Volume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related