Piese vestimentare iconice. Atunci și acum. C&A aniversează 180 de ani

Piese vestimentare iconice. Atunci și acum. C&A aniversează 180 de ani

Cu ocazia aniversării a 180 de ani de la înființare, C&A lansează Colecția Archive, compusă din câteva din cele mai emblematice articole vestimentare ale modei din ultimele decenii. Cu interpretări moderne ale pieselor iconice din industria modei precum fusta mini sau blugii Jingles, C&A a construit prin această colecție interesantă o conexiune în timp între „atunci” și „acum”. Colecția specială Archive este disponibilă exclusiv în magazinul online C&A.

De la comerț itinerant la grup global de fashion

În 1841, frații Clemens și August Brenninkmeijer au fondat în Olanda o mică afacere specializată în lenjerii și bumbac, pe care au numit-o: C&A. Niciunul dintre ei nu a visat că 180 de ani mai târziu, C&A va deveni o companie fără de care lumea modei nu mai poată fi concepută. Cu peste 1.400 de magazine deschise în 18 țări, C&A a devenit un retailer global.

Rețeta succesului: reinventarea continuă a modei

Inovația, creativitatea și menținerea clientului pe primul loc au fost prioritățile C&A ce au contribuit la succesul său. În sec. 19, C&A a reinventat practic industria oferind haine gata de purtat într-o varietate de mărimi. În sec. 20, datorită noilor tehnici de producție, C&A a făcut îmbrăcămintea gata de purtat mai accesibilă unui public mai larg. C&A a colaborat, de asemenea, cu cei mai emblematici designeri pentru a dezvolta noi colecții, precum Yves Saint Laurent și Karl Lagerfeld în anii 1980, dar și cu supermodelul Twiggy în anii 1960.

Colecția Archive: realizată impecabil, cu deosebită atenție la detalii

Designerii C&A au fost atât de inspirați de campaniile din trecut, de colaborările cu designeri și de hainele vintage încât, cu ocazia aniversării a 180 de ani de existență a C&A, au lansat un proiect foarte special: o reinterpretare a celor mai importante amintiri din istoria C&A din perioada 1950 până în 1990, reunite în Colecția Archive.

"Am studiat arhivele C&A, punând accentul pe detaliile speciale din istoria companiei, care unesc printr-o linie constantă toate deceniile. Producția impecabilă și atenția la detalii au fost extrem de importante la crearea acestei colecții", a declarat designerul C&A, Ginnetta Di Blasio.

Călătoria în timp începe în luna mai 2021

Din luna mai, prima colecție ediție limitată din tematica Colecției Archive este dedicată „Fustei Mini” inspirată de Twiggy.

Articolul meu preferat absolut este fusta Charlotte. Reprezintă anii 1960 precum puține ținute o pot face și demonstrează cât de atemporale pot fi îmbrăcămintea și stilurile." a declarat DiBlasio.

O nouă colecție în ediție limitată va putea fi descoperită în fiecare lună, așa că asigurați-vă că vizitați în mod regulat c-and-a.com până în noiembrie 2021.

 

Foto arhiva

 

Din Colecția Archive

Black & White

Purple

Blue

Cu peste 1.400 de magazine în 18 țări europene și mai mult de 25.000 de angajați, C&A este unul dintre cei mai importanți retaileri de modă europeni.
În fiecare zi, C&A întâmpină peste două milioane de vizitatori în magazinele sale din Europa și oferă articole de modă de calitate la prețuri accesibile pentru întreaga familie. Pe lângă magazinele sale europene, C&A are o prezență și în Brazilia, Mexic și China.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related