Radiourile nu birfesc

Tabloidizarea pindeste la colt stirile de radio, insa acestea fac eforturi sa reziste tentatiei de a-i pica in plasa.
Chiar daca de citiva ani incoace radioul este nevoit sa imparta puterea cu televiziunile si cu Internetul, el ramine un rapid si eficient mijloc de informare: stiri din ora-n ora si titluri de interes public chiar si in cazul posturilor comerciale.

Axul de sustinere
"Jurnalul este cheia de bolta a programului de stiri si este mai greu de alcatuit decit pare la prima vedere. Ascultatorul trebuie tinut permanent in priza, iar jurnalul e o adevarata stiinta. Ingredientele - stiri scurte, interviuri, reportaje, articole de fond - trebuie bine dozate in asa fel incit sa nu irite sau sa plictiseasca publicul", spune Luca Niculescu, redactor-sef la RFI.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related