De la Credisson International la Cetelem IFN SA

Ca parte a campaniei de rebranding lansata in mai 2006, numele de inregistrare al societatii Credisson International a fost schimbat in Cetelem IFN S.A, marcand astfel incheierea procesului de rebranding.

"Schimbarea denumirii a fost o decizie strategica. Beneficiile noului nume, care reflecta apartenenta la un grup financiar international puternic, sunt mai importante decat dezavantajele de a renunta la brand-ul romanesc care se bucura de oarecare notorietate", a declarat Daniel Boaje, Directorul General Adjunct al societatii Cetelem IFN S.A.

Procesul de rebranding a avut rolul de a dinamiza si mai mult societatea pe plan comercial. Primele 7 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru companie o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite. Volumul creditelor acordate de Cetelem in retelele partenerilor sai a atins in primele 7 luni ale anului 2006 valoarea de 64 milioane Euro, confirmand astfel trendul pozitiv de la inceputul acestui an. Portofoliu de parteneri strategici a cunoscut, de asemenea, o extindere importanta prin incheierea de acorduri de parteneriat in domenii precum: electrice-electrocasnice, mobila si IT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related