“80% dintre noi considerăm că femeia trebuie să se ocupe de treburile casnice” - clasica gospodină. Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin

“80% dintre noi considerăm că femeia trebuie să se ocupe de treburile casnice” - clasica gospodină. Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin
Laura Moisiu, Graffiti PR/ Razvan Resmerita, P&G/ Elida Pantea, P&G

Pentru 51% dintre români, împărțirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de dispută în familie – aceasta este una dintre concluziile studiului național realizat în primăvara acestui an de Cult Market Research. Din aceeași cercetare aflăm și că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite. 

"Deși, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că, în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărțirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat și în sociologie, știință care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de ființă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită și să interacționeze în cadrul societății, influențându-le, în cele din urmă, comportamentul", spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research. 

 

Fairy, brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susținând, în același timp, o viață armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care își propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe și un gospodin

Campania FAIRYcire in Familie semnată de Graffiti PR aduce în prim-plan termenul “gospodin”, prin intermediul căruia Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărțirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.

"Gospodin își propune să fie acea picătură care face diferența. Pentru că un singur cuvânt poate să ne încurajeze să punem pe masă lucrurile despre care nu prea vorbim, poate să schimbe preconcepții și să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comună. Și, nu în ultimul rând, să îi celebreze pe cei care își împart sarcinile deja.", spune Laura Moisiu, Communications Director Graffiti PR.

 

"Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează și în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relațiile se îmbunătățesc, copiii învață ce înseamnă responsabilitatea, respectul și empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră își propune să motiveze fiecare membru al familiei să își facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume.", declară Răzvan Resmeriță, Communications Director Fabric, Home, Baby and Fem Care SEE.

 

Video manifesto-ul campaniei - care aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România (Chef Adrian Hădean și Sonia Nechifor, Adela Popescu și Radu Vâlcan, Andra și Cătălin Măruță, Ștefania și Speak) și prezintă o zi obișnuită din viața unei familii FAIRYcite în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună - a reușit să adune, în mod organic, în doar o zi de la lansare, aproximativ 700.000 de vizualizări, 38.000 de reacții și 2.000 de share-uri.

 

"Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susține viața de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal. Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina și gospodinul se susțin reciproc", spune Elida Pantea, Senior Brand Manager Fairy Dish SEE.

 

De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curățenie o sarcină mai ușoară, mai veselă și, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtășită de toată lumea. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related