Managementul diasporei

Romanii formeaza o diaspora neomogena, cu preocupari diverse, dar care incearca in ultimul timp sa pastreze cat mai mult legatura cu tara-mama - mai ales cei aflati in Europa - incadrandu-se perfect intr-un concept valabil si pentru diaspora altor natiuni, de "home trotting" - un du-te vino permanentizat intre tara de adoptie si tara-mama.

Deja ne-am obisnuit: din ce in ce mai multi romani se afla la munca in tarile Uniunii Europene, dar si in alte colturi ale lumii, in forme mai mult sau mai putin legale. Faptul care insa nu poate fi contestat este acela ca o parte insemnata a populatiei active din Romania (care se presupune ca ar trebui sa munceasca) a ales sa isi duca viata in afara granitelor tarii, din varii ratiuni, care tineau intr-o vreme si de trecutul politic, dar care au devenit in momentul de fata eminamente economice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related