"Vrem sa fim perceputi ca un dentist bun la care te duci in dureri si pleci in placeri"

La cateva luni de la scoaterea pe piata a diviziei Headvertising Rock & Roll, l-am provocat pe Serban Alexandrescu la o discutie light despre drumul agentiei pana in prezent. Deschis ca intotdeauna la oricine subiect, am trecut apoi la diferite lucruri mai "personale": ce nu ar face niciodata in publicitate, campaniile sale preferate si ce uraste la piata de publicitate din Romania.

IQads: Pentru ce ai vrea tu sa fie cunoscuta Headvertising pe piata?
Serban Alexandrescu: Nu s-a schimbat nimic intre timp - as vrea sa fie cunoscuta in continuare pentru abilitatea de a oferi niste raspunsuri foarte profesioniste la intrebarile clientilor. As vrea sa ne iasa planul initial. A fost o mare invalmaseala si bulibaseala in media: oricine si cu prietenul sau isi face o revista de specialitate. Este un concert foarte cacofonic si nu stiu cat de mult din vocisoara noastra - care niciodata nu a fost prea mare, prea antrenata si nici macar nu a vrut sa cante prea tare in chestia asta - cat din ea o sa fie auzita. Singurii care ar putea sa emita o parere avizata despre noi sunt clientii pe care i-am avut pana acum. Noi avem istorii destul de lungi de lucru cu un client. Sau totul se strica dupa un proiect sau in general stam multi ani de zile cu oamenii nostri. In primul si in primul rand nu cred ca poate sa fie vreun dubiu in ceea ce priveste onestitatea noastra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related