Milli si imaginatia

Un search pe google m-a dus intimplator la un site dedicat parintilor in care mamicile s-au oprit printre retete sa discute si despre reclamele la papa pentru bebe. Sau la 3G. Sau la microbi. Ce mai, la reclame. Si mi-am dat seama ca exista un sistem care functioneaza. Dar nu asa cum intuiam eu sau cum testasem pe propria piele. Se vorbese acolo despre “reclama cu microbul” si cum un oarecare bebe Marc care a rostit primul “yac” holbindu-se la acest spot. Se pune astfel intrebarea: Cand devii parinte iti place reclama care iti place tie sau iti place reclama care il stimuleaza pe mucos sa dea din maini si din picioare, sa spuna “bleah!” sau alte astfel de zgomote. Iar ca sa fiu mai aplicata si mai ancorata in subiect, intrebarea pe care mi-o adresez in momentul de fata este: mamicilor le place reclama de la Milli? Ca eu cel putin in partea asta a textului chiar nu pot sa dau un verdict.
Asa ca am sa incep cu ce imi place….

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related