Cohn&Jansen | Ashley&Holmes a castigat contul Audi

In urma unui proiect test, agentia Cohn&Jansen | Ashley&Holmes va oferi servicii de strategie, creatie, project management si BTL pentru contul Audi detinut de Porsche Romania. Proiectul care a deschis colaborarea dintre cele doua companii a constat in relansarea modelului Audi A8.

De la lansarea pe piata in 2004, Audi A8 a fost pozitionata drept o limuzina sportiva ce imbina eleganta clasei cu performantele extraordinare, proprii unei maisini de curse. In Romania, limuzina s-a indepartat de functia ei initiala, cea de masina de protocol, si a devenit simbol de recenta imbogatire si epatare. Asupra proprietarilor de limuzine la moda, planeaza de multe ori prezumtia de vinovatie, fata de averea sau valorile acestora. In acest context de piata, Audi A8 putea ocupa un teritoriu contrastant cu cel al competitiei. Prestanta nedeclarata, stilul discret si valorile neepatante ale brandului Audi au fost ingrediente care au permis nuantarea pozitionarii Audi A8 ca o limuzina fara perceptii negative asupra proprietarilor, care in schimb semnaleaza faptul ca acestia au o scara a valorilor bine conturata. Pe scurt, Audi A8 indica “O alta clasa sociala”. O clasa sociala a celor pentru care banii sunt o conditie doar necesara, niciodata suficienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related