Concursul de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" si-a desemnat castigatorii

Graffiti BBDO in parteneriat cu Scandia, liderul pietei romanesti de conserve de carne si pate, a desemnat cei trei castigatori ai editiei din acest an a concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum".

Concurentii au avut ca tema turismul responsabil. Pe locul intai s-a plasat Ana Maria Taralunga (20 de ani), studenta in anul III la Facultatea de Litere din Bucuresti, sectia Comunicare si Relatii Publice. Propunerile creative ale Anei Maria au fost grupate in campania intitulata "Sa recuperam naturaletea naturii". Premiul care ii revine concurentei clasate pe primul loc consta in participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum (Portoroz, Slovenia, 1-6 octombrie 2006). Graffiti BBDO impreuna cu Scandia vor acoperi costurile de calatorie iar accesul la festival (seminarii si gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de organizatorii Golden Drum. In plus, Ana Maria Taralunga poate a efectua o luna de practica in agentia Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related