Teava lui McCann

Prin 1995, cand ne-au tras si noua cablu am dat peste postul care mi-a schimbat adolescenta. Curat mestesug de creare de dependenta (si de tampenie dupa taica-miu, care vedea ca nu-mi mai dezlipesc ochii din el) MTV Europe avea clipuri misto cu 4Non Blondes si cu Spin Doctors, VJ "belea", de toate natiile si emisiuni cu unu', Ray Cokes, care de cool ce era si-a tras o mare rusine la Hamburg in 1996. Simbol al generatiei '90, MTV Europe mai avea niste reclame care ma uluiau de-a dreptul, dintre care alea la Diesel si Replay care mi-au transformat grilele de valori pubertale si niste promo-uri (self-promo aud ca se spune prin industrie) in care logo-ul MTV se contorsiona ingrozitor. Si intr-o buna zi, pe reteaua noastra de cablu nu a mai fost MTV Europe, cu Davina, Ingo si mai ales cu Enrico. Tragic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related