Specialiști de top în performance marketing au împărtășit strategii de creștere globală în cadrul evenimentului Aleph: GoGlobal

Specialiști de top în performance marketing au împărtășit strategii de creștere globală în cadrul evenimentului Aleph: GoGlobal

GoGlobal, primul eveniment Aleph, a reunit liderii din industria de performance marketing, experții  Httpool și unii dintre cei mai mari clienți ai companiei pentru a împărtăși cele mai bune practici din industrie, povești reale de succes și informații care vor ajuta companiile să crească la nivel global.

În era digitalului nu există limite. Putem renunța la granițe, la piața de origine și la a lua decizii lente – oricine poate începe să vândă, astăzi, la nivel internațional. Clienții sunt peste tot, iar o afacere pe care ne dorim să o creștem trebuie să fie, de asemenea, peste tot.

Totuși, nu chiar peste tot, ci mai degrabă în locurile potrivite. Găsirea acestor locuri este lucrul cu care Httpool își ajută clienții și la ceea ce nenumărați alți specialiști de top în performance marketing lucrează zi de zi. Este, de asemenea, ceva ce fiecare director orientat către creștere, cu aspirații globale ar trebui să ia în considerare, dar nu este ușor.

Printre cele mai importante practici împărtășite la eveniment, se numără:

Social înainte de global

În prezent, există peste 4 miliarde de utilizatori activi în social media. După cum ar spune Maris Naglis, Httpool VP of Customers Success, sunt 4 miliarde de motive pentru a mobiliza audiențele din social media cu scopul de a dezvolta o afacere.

Peisajul social media este mai dinamic și mai complex ca niciodată, cu majoritatea oamenilor răspândiți pe o duzină de platforme, fiecare având un set de caracteristici în continuă evoluție și fiind stăpânite de trenduri în rapidă schimbare.

Dar creșterea complexității aduce oportunități. Este mai ușor să identificăm publicul țintă și să începem conversația cu aceștia și există mai multe modalități ca niciodată de a-i transforma în clienți.

Fiind cea mai mare și cea mai dominantă rețea socială din lume, Facebook se află în mod constant în fruntea procesului de modelare a publicității din social media într-un canal care aduce beneficii utilizatorilor și advertiserilor deopotrivă.

Dincolo de Facebook

Totuși, Facebook nu este singura rețea socială care ar trebui luată în considerare. Poate fi luată în considerare și publicitatea pe Snapchat. Platforma există de ceva timp, iar numărul său de utilizatori activi este încă în creștere, într-un ritm semnificativ.

Nu doar Snapchat, dar și TikTok sunt platforme prea puțin utilizate, dar care au o acoperire semnificativă în Europa, America de Nord și Orientul Mijlociu. Acest lucru este deosebit de important, deoarece intrăm într-o perioadă dificilă pentru advertiseri, în care opțiunile de targetare au fost reduse de diverse legislații și decizii ale producătorilor de dispozitive – cum arată marketingul într-o lume post-iOS14?

Învață de la cei mai buni

Cei mai buni sunt specialiștii care planifică, ajustează campanii și deschid drumul spre succes, precum Fredrik Lucander de la Wolt, Erikas Plotkina de la Kilo.Health și Andrej Kugonic de la Nordeus. Trendsetteri de sine stătători care, în timpul evenimentului GoGlobal, și-au împărtășit și discutat experiențele, strategiile, lecțiile și opiniile despre publicitate la intrarea pe noi piețe.

Rokas Šalaševičius de la Civitta a detaliat cum se poate calcula valoarea generată pe termen lung de un client în discursul său. Într-o eră a marketingului în masă, este ușor să fie îndreptată atenția asupra achiziției de noi utilizatori și să fie lăsată deoparte investirea în construirea unor relații de durată cu cei deja existenți. Companiile care se regăsesc în această situație ratează o mulțime de oportunități de creștere.

Aspiră la realizări mărețe

Insight-urile nu s-au oprit aici, ci au continuat cu experții de top de la Ericsson, Snapchat, Wise.Blue, Criteo și mulți alții.

Digitalul a permis ca lumea întreagă să fie scena noastră, indiferent unde ne aflăm pe Planetă. Iar pe acest teren egal, avantajele competitive sunt cunoștințele deținute, insight-urile și cele mai bune practici care oferă acel avantaj suplimentar față de concurenți.

Httpool și-a luat angajamentul de a ajuta toate companiile care doresc să vândă la nivel internațional să fie la curent cu cele mai noi trenduri și pregătite să își securizeze viitorul campaniilor digitale și să aspire către realizări mărețe.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related